Dit probleem komt bij HP blijkbaar bekend voor en wordt ( mede daardoor) uitvoerig behandeld hoe U kunt handelen als dit gebeurt. Ergens op driekwart van die pagina staat dit :
Het herstellen van MSI-fouten die aan HP software gerelateerd zijn

Hieronder wordt Uw probleem als volgt omschreven:

TrayApp.msi - HP Photosmart Digital Imaging software

Leest U het blauwe gedeelte vlak daaronder,want men heeft als oplossing,om deze software opnieuw te installeren.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c01548977

Groet:Zoekertje