Kun je ook virtueel verliefd worden en later heb je verkeering?

Zou je dat doen?Je weet nooit hoe oud hij/zij is.of hoe die eruit ziet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het over een denkbeeldig iemand? Hoe bedoel je dit precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gwn ik speel habbo sites dus vroeg ik dat me af

Antwoorden (6)

Het zou zeker weten kunnen, maar of het ook verstandig is is een tweede ding. Zoals je zelf al aangeeft weet je nooit zeker of die persoon de waarheid spreekt over zichzelf. Als je het vertrouwd zou je een keer kunnen afspreken met die persoon en een goede vriend/vriendin mee kunnen nemen, aangezien je nooit weet welke bedoelingen deze persoon heeft! Overleg ook altijd met je ouders, ook al lijkt dit soms moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan als je die persoon kent of al gekent hebt.
als het bijvoorbeeld je eerste liefde is kan dat.
maar ik denk niet dat dat kan met personen die je niet kent.
maar, soms spreken ze dan af, leren elkaar beter kennen en worden verliefd op elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Voor het zelfde geld is het een loverboy of iemand met verkeerde bedoelingen.
Maar ik heb een vriendin die ook internet verkering heeft en dat pakt heel goed uit en het is een leuke jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"internet verkering" aaahaha bizar. jaaaa ik heb wel een relatie maar het is meer een virtuele vriend.. ahahaha
Kan het? Ja.
Zou je het doen? Ja, verliefd worden is iets wat gebeurt, niet iets waar je vrije keus in hebt.
Is het verstandig: Niet per sé. Voorzichtigheid is geboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar pas op dat je niet meteen te verliefd wordt, voordat je die persoon in het echt ontmoet hebt op een veilige plek. Want het kan best een persoon zijn die 2 x zo oud is als je denkt, of die in het echt helemaal niet zo leuk is. En vraag pas verkering als je die persoon echt ontmoet hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt voor, tuurlijk. Het belangrijkste om in zo'n geval te onthouden is dat je niet echt verliefd bent op die persoon. Die heb je immers nog nooit ontmoet. Je bent dan verliefd op het idéé van die persoon, hoe je dénkt dat hij is.

Je moet er dus ook altijd voor zorgen dat je, hoe 'vertrouwt' het ook voelt, je die persoon de eerste keer ontmoet zoals je een volslagen vreemde zou ontmoeten. Op een openbare plaats, terwijl iemand weet waar je bent en wanneer je terug wordt verwacht en/of even zult bellen hoe het gaat. En nooit, nóóit de eerste dates met die vreemde (want dat is het uiteindelijk) meegaan naar een niet-openbare plek. Waarbij een auto met stip op nummer 1 van gevaarlijke plekken staat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hm, ik zie in je vragenhistorie dat je nog zo jong bent dat je een beugeltje hebt. In dat geval pas ik mijn advies aan: nooit afspreken met zo'n vreemde zonder dat je nog iemand meeneemt en je ouders weten waar je bent.