Zijn zelfbruinende producten slecht voor je huid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het vooral ligt aan welke je gebruikt.

Antwoorden (5)

en ook werken ze meestal niet .
oranje word je van de meeste niet mooi gebruind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die zijn niet slecht voor je huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het slecht is voor je huid maar ze vlekken enorm vooral als je mordervlekken of puisten of wondjes hebt worden ze donkerder van kleur.. had iemand die ik ken gedaan was net een clown :)) ik persoonlijk raad het je af om te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik het al jaaaren en mijn huid is prima!
Ik heb namelijk een heel lichte huid en kan slecht tegen de zon. Toch wil je niet altijd je hals meesmeren met make up omdat je dan vaak vlekken op je kraag ofzo krijgt. Ik heb een speciale zelfbruinende crème voor mijn gezicht, die heel licht kleurt en mooi uitsmeert. Het haalt alleen het witte van mijn gezicht iets weg en je ziet ook geen vlekken onder de kaaklijn. Ik hoef dan alleen nog wat rouge aan te brengen en mijn gezicht is lichtjes getint.
Aangezien ik een gevoelige huid heb neem ik deze crème altijd van dr. Pierre Ricaud, omdat ik hier geen allergie van krijg.
Voor mijn hals en decolletee spray ik met een zelfbruiner voor het lichaam. Ik heb altijd die van Biodermal. Is ook lichtgetint en geeft een mooi natuurlijke tint. Is niet te zien dat hij anders is dan die voor mijn gezicht.
De spray is perfect en makkelijk aan te brengen zonder dat je vlekken ziet. Je moet het licht opsprayen (het is een hele fijne nevel) en ik smeer en dep het een beetje in.
Hij droogt snel en dan kleed ik me aan. Het blijft enkele dagen zitten en het beste spray je als je gedoucht hebt en je ziet dat de kleur weer bijna weg is.
Het is écht geen oranje kleur en als je een lichte kleur neemt, loop je ook geen risico dat je vlekken ziet.
Ze zijn niet echt goedkoop maar je doet er erg lang mee.
De goedkope kleuren wel vaak onnatuurlijk oranje en ik weet niet of die ook verzorgend zijn. Biodermal heeft ook een zonbruinende crème voor het gezicht. Ik heb hem nooit geprobeerd omdat ik snel allergisch reageer met mijn gezichtshuid en bij dr. Pierre Ricaud spullen niet, vandaar neem ik het risico niet.
12 jaar geleden
Nee hoor niet slecht voor je huid, sommige producten hebben zelf wat verzorgende bestanddelen. Maar of het mooi wordt is een kwestie van oefenen en geduld. Bij snel snel kan het wat vlekkerig worden, maar met scrubben is dat zo weer verholpen. Van die zelfbruinende cremes en sprays zijn handig al je een erge witte huid heb of in de winter.
Oja van te voren scrubben geeft het mooiste resultaat.