Hoe haal je een bult/pukkel van je lip weg?

Ik heb al een jaar een bult/pukkel op mijn lip en het gaat maar niet weg ik blijf er ook steeds van af maar niks helpt ----- weet iemand hoe je het wel weg haalt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Laat je huisarts ernaar kijken.

Antwoorden (1)

Niet zelf.

Als dit niet een 'acné' puistje of pukkel is , deze verdwijnen weer op een gegeven moment , ga dan beter naar de huisarts en laat deze dit beoordelen/ behandelen.

Blijf er af, het is nooit goed om er zelf aan te plukken.