Werkt lichaamshaar harsen op jonge leeftijd positief bij ouder worden?

Allen,

Heeft vroegtijdig harsen invloed op de groei van lichaamshaar wanneer je ouder wordt? Hiermee bedoel ik dat de haargroei minder wordt omdat je het al vroegtijdig harst i.p.v. op latere leeftijd. En doet het minder pijn omdat een gedeelte nog kleine blonde haartjes zijn?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij mij niet, is nog erger geworden. Dikker en langere haren. Zit nu aan de laser op bepaalde delen van het lichaam, want het is duur. Anders zou ik het hele lichaam doen. Dus het verschilt per persoon hoe het lichaam reageert op harsen.
Ik merk wel bij mijn moeder dat haar wenkbrauwen steeds minder beginnen te groeien omdat ze op jonge leeftijd begon te epileren. Maar misschien heeft dit ook met de oudere leeftijd te maken.

Het beste antwoord

Van uit mijn ervaring ja . M'n dochter had toen ze nog teenager moest worden ( 10 j) gezicht's haar Donzig maar toch . Het is een paar keer toen vakkundig verwijderd ( hars ) . Nu ( 30j) kan ze het met het pincet af om een paar hardnekkige overlevers te verwijderen . In negatieve zin zie je ook dat vrouwen in de jaren 70 die hun wenkbrauwen constant onthaarde er nu bijna niks hebben groeien .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn :) Plus.
Al zou ik niet de keus hebben gemaakt mijn dochter op 10 jarige leeftijd te harsen, maar als op die leeftijd het pesten hierdoor begon, zou het weer anders liggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het was niet mijn bewuste keus . Het gebeurde om haar heen en ze wilde het graag en greep haar kansen . Ja je zag echt een grauw sluier onder haar neusje .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord!

Andere antwoorden (1)

Nee heeft geen zin, je haar blijft gewoon groeien, ook na harsen.