Kan je met highlights te zetten je uitgroei verbergen?

Ik heb een aantal maanden terug mijn haar blond laten verven met highlights (ben van nature bruinig). De kleur is nu eerder bruin met blonde schijn geworden e ik vind het super mooi! Alleen de uitgroei is wat minder. Omdat ik al highlights heb dacht ik mijn uitgroei te verdoezelen door er opnieuw highlights in te zetten, terug vanaf bovenaan. Maar gaat dit wel effect geven? of blijf je de uitgroei even hard zien...

Toegevoegd na 10 uur:
De laatste keer bij de kapper had ik én mijn haar een tint blonder gedaan én daardoor nog eens highlights (maar deze zie je nauwelijks nog)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je had gewoon de high lights over je eigen haar moeten doen. Nu begrijp ik waarom je het niet ziet. Maar je uitgroei is weg te halen hoor zoals ik hieronder ook al beschreef. Succes

Antwoorden (1)

Dit is juist het idee van highlights! Laat je het doen of doe je het zelf? Highlight worden namelijk nooit vanaf het hoofdhuid gezet maar een halve tot 1 cm eronder anders is het niet mooi natuurlijk.

Omdat je het over je eigen haarkleur heen doet geeft dit een hartstikke mooi effect.

Je zult zien na het opnieuw zetten van highlight je er weer toppie uitziet.

Zo ben ik ook begonnen en is erg verslavend haha.

Momenteel een enorme uitgroei dus deze week weer in de folies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hou er wel rekening mee, als je over het geblondeerde heen gaat met nieuwe blondering, dat de oude ook verder oplicht.