Wat is het beste na het nat scheren, een balsem of een crème?

Waarvoor kan je het best kiezen na het nat scheren van een gevoelige en droge huid, een balsem of een crème?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Een balsem, dat bevat geen alcohol en droogt de huid dus niet uit. Ook kalmeren zij de huid en hebben een verzorgende functie, je kunt kiezen uit balsems met en zonder geur. Een balsem is speciaal bedoeld voor de gevoelige huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan aftershave van nivea gebruiken. Maar voor de nog jongere huid kan je beter iets van bodylotion gebruiken. Teminste bij mijn oksels doe ik dat. Bij je huid weet ik niet zeker. Ik denk ook gewoon aftershave en anders weet ik nog een goede creme: Het heet : Cetomacrogol. Is alleen bij de appotheek te krijgen. Is een soort vaseline maar dan smeerbaarder en ziet er minder vet uit. Het is witte creme, ruikt wel een beetje muf.