ik heb mijn haar doen ontkleuren en erna licht bruin laten op zetten maar het is rost kan ik er nu nog boven kleuren zodat het bruin of blond wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het zelf gedaan of door de kapper laten doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is rost?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je zeker vergeten om het eerst oranje te verven...,. En daarom moet je het door de kapper laten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt nu al drie vragen over je geverfde haar gesteld. Niemand kan vanachter de computer goed antwoord geven op je vragen. Ga naar de kapper; hij of zij heeft er echt verstand van en kan je verder helpen!
MissBiggie
11 jaar geleden
Psies!

Antwoorden (1)

Ja hoor, je kan dat rosse uit je haar krijgen door askleuren te gebruiken: in jouw geval asbruin!