Heeft iemand een recept voor een masker?? (op het gezicht graag!!)

Ik vraag hierbij of jullie tips hebben voor een gezicht die acne heeft veel onzuiver heden een vette huid en vreselijk veel mee-etsers!! (een gezicht zo als dat van mij!!) weten jullie handige tips,of een goed recept dat aan mijn eisen voldoet??!! schrijf het graag!! bedankt alvast!!! veeel groetjes ikke!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn tip is dat je niet gaat lopen rommelen met vage gezichtsmaskertje, waar je gevoelige huid sterk op kan reageren. Je kunt wel een likje honing gebruiken om je huid te kalmeren, maar als je echt zoden aan de dijk wilt zetten dan ga je naar de winkel voor een fatsoenlijke reiniging, een zuiverend gezichtsmasker en een vochtverzorgende dag- en nachtgel.
Als je huid zo geirriteerd is als dat van jou, moet je er voorzichtig mee omgaan! Succes
Ritsuka
11 jaar geleden
zorg ook dat je gezond eet, voldoende water drinkt en regelmatig je kussensloop verwisseld.

Antwoorden (4)

Scheerzeep inlaten trekken helpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neem voor een maskertje
1 banaan, het liefst een rijpe, 1 theelepel honing, een sinaasappel of limoen.
Bereiding: Mix de banaan en de honing samen, breng wat druppels van de sinaasappel of limoen eraan toe. Breng het voor 15 minuten toe aan je gezicht.
Reinig je gezicht voor het aanbrengen goed.
en spoel het af met een doekje/washandje en lauw water
en hier vind je er nog een paar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op beautygloss.nl daar staan heel veel masker wat je zelf kunt maken. Blogger heeft zelfs heel veel last van acne dus een hoop informatie te vinden! Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mascha van Beautygloss.nl is een blogger die zelf vaak een gezichtmaskertje maakt en dit dan ook uitprobeert. Kijk maar eens op haar site :)