ik heb gister 2 grote puisten gekregen! ik vond het zo erg, dat ik er niet af kon blijven. maar nu zitten en 2grote korsten. hoe kan ik die bedekken?

ik heb morgen een sollicitatie, bij een schoonheidsspecialiste dus ik heb echt nood!!! help!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Als je van schoonheidsspecialisme af weet omdat je daar wilt werken zou je toch zelf een oplossing moeten weten? Beetje dom om jezelf zo kort voor een belangrijk gesprek toe te takelen...

Antwoorden (3)

de reacties die zijn geschreven zijn wel waar, maar goed we zijn hier om elkaar te helpen.

Het beste is om niet aan puistjes te zitten, dan houd je geen littekens of ontstekingen over.
Korstjes zullen er vanzelf afvallen, dit kan alleen wel even duren.

Op internet vind je tips als tandpasta op de puistjes doen en een nachtje laten zitten, dit droogt ze namelijk uit. ik heb het zelf ook geprobeerd en het hielp wel, alleen ik had kleine puistjes en niet echt grote ofzo, dus het is wel een risico.

Misschien kun je er ook wat foundation op doen of een andere camoufleer stick.

Als een puistje eenmaal open is, moet je hem wel goed uitknijpen, zodat er geen restjes achterblijven die kunnen gaan ontsteken. Ik maak het vaak schoon met een beetje alcohol, dit werkt bij mij goed.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou bij de drogist zulke doekjes kunnen halen waardoor je ze zo zou kunnen verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een schoonheidsspecialiste ziet wel ergere dingen dan 2 verkeerd uitgeknepen puisten, smeer er geen foundation of camouflage over, want op een korst wordt dat heel lelijk, je kunt er dan net zo goed, of nog beter, 2 kleine pleisters op plakken, laat bij een sollicitatie zien wie je van binnen bent, ben je zelfstandig, vrolijk, behulpzaam, dan zijn die 2 missertjes echt niet erg, als het klikt tussen de schoonheidsspecialiste en jou, vraag dan gerust aan haar wat je eraan kunt doen.
Succes!