Waar kan ik een totale make over doen?

Op tv zie je wel eens programma's waarin mensen totale make over doen.
Ik wil dat ook.
Dan niet op tv maar is er ergens waar je daarvoor terecht kan?
Zeg maar iemand die kijkt naar makeup, haren, kleding enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Stylist Nina voor een complete metamorfose:
Bestaat uit een nieuw kapsel, make-up, en het shoppen voor één set kleding. Alle onderdelen worden volledig op elkaar afgestemd om het perfecte resultaat te bereiken.
Een metamorfose duurt 4 tot 6 uur en kost € 300,00 p/p incl. BTW, dit is exclusief het budget voor de nieuwe kledingset.

http://www.stylistnina.nl/stylistnina/styling-diensten.html

Suzi Vasques Dias voor een complete metamorfose:
De complete Metamorfose bestaat uit een complete haarbehandeling (wassen, knippen, kleuren en föhnen) en make-up, en het shoppen voor één set kleding. Alle onderdelen worden volledig op elkaar afgestemd om het ultieme resultaat te bereiken.De complete behandeling neemt ongeveer 4 tot maximaal 6 uur in beslag.
Kosten € 385,00 p/p exclusief BTW, dit is exclusief het budget voor de nieuwe kledingset.

http://www.depersonalshopper.nl/complete_metamorfose.html#tarieven

Stuur je nog wel wat foto's van voor en na, ben benieuwd ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er ook wel benieuwd over:))))
Ik heb hierbij een paar link toegevoegd van bedrijven die naar het hele plaatje kijken en je dus een make over kan geven. Ziet er goed uit naar mijn idee!

Je kan van alles veranderen aan de buitenkant maar veel belangrijker is wat er zit er aan de binnenkant. Voel jij je goed dan straal je dat ook uit. Voel je dus mooi zoals je bent.

Succes en ik hoop dat je uiteindelijke make over is wat je ervan had verwacht!

http://www.personalshopper.nu/