Welke thee moet je gebruiken tegen kringen onder je ogen?

Ik heb laatst gehoord dat het leggen van koude theezakjes helpt tegen kringen onder de ogen. Ik weet echter niet of het verschil uit maakt met welke thee je dit doet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat maakt niet uit, als het iets uit maakte dan hadden ze het wel bij dr oz ( de show waar ze dat hebben gezegt) wel zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone thee, waar ook echt thee in zit. Dus geen vruchten- of kruidenthee (tenzij daar ook voldoende thee in verwerkt is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 'echte' thee zit een samentrekkende stof. Het maakt dus niet uit welke thee je gebruikt. Het mooiste is echter om Kamille-thee te gebruiken, omdat dat ook nog vitamine C bevat en dat is ook weer goed tegen huidperikelen (puistjes enz.). Dat laatste zou ik dus adviseren.
Maar heb je geen zin om naar de Drogist te gaan (daar vind je de echte kamillethee) dan kan je ieder thee gebruiken.
12 jaar geleden
Thee voor goede nachtrust helpt het beste. Gewoon drinken voor het slapen gaan. En dan voldoende slapen niet teveel want dat is ook weer niet goed.