Hoe kan ik mijn grijze uitgroei bijwerken als ik blonde highlights heb?

Ik heb donkerbruin haar van mijzelf en heb bij de kapper een maand geleden heel wat highlights laten zetten ondat ik het lichter wil! Nu is het zo dat ik iets grijze en donkerbruine uitgroei heb, hoe kan ik die weer wegkrijgen? Door een blonde spoeling te gebruiken of eerst donker bruin uitgroei te doen en dan weer highlights opnieuw te laten zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Het is niet makkelijk om highlights zelf bij te werken, je kunt het beste terug gaan naar de kapper en deze de uitgroei laten behandelen, zelf het donkerbruin eerst doen, zou ik ook niet doen, de kans dat het op de lichtere highlights doorloopt is dan zeer groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat te denken anders blonde spoeling te doen die pakt dan wel op mijn highlights en grijze haren die dan licht worden;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, op je grijze haren zal het wel pakken, maar de kans is groot dat je donkerbruine haar en, of je highlights groen worden, bij de verkeerde kleurkeuze.

Andere antwoorden (1)

Het blijft natuurlijk tobben met gekleurd haar, steeds weer die uitgroei, als ik jouw was zou ik het omdraaien, mijn vrouw had ook die problemen.Die heeft het haar grijs gehouden , en dan met donkere lokken en strepen.Dan heb je nooit geen last meer van uitgroei. het is even doorbijten maar het resultaat is prachtig.
Suc6 ermee.