hoe gebruik je een parfumproefje met een stokje?

met een spraytje is logisch natuurlijk, maar als je zo'n buisje heb waar een stokje in zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je dat stokje uit het buisje haalt, dan zit er ook parfum op. Dit kun je dan op je huid smeren (op je pols bijv.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik wil ook in me hals.
Hoeveel keer 'smeer' jij dan altijd in je hals, of doe je het niet in je hals?

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik dat stokje niet, ik hou het buisje tegen mijn pols aan en na 1 x schudden haal ik het buisje weer weg en laat het drogen.
Als je dat stokje gebruikt dan druk je de geurtonen direkt kapot ( hetzelfde effect als je parfum op je polsen spuit en dan begint te wrijven... nooit doen)