hoe voorkom je haren in een ketting?

Ik draag graag een ketting nu heb ik vaak dat het bij het af doen dat er haar tussen blijft zitten maar hoe voorkom ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Haar
11.2K

Antwoorden (2)

Je haren knippen zodat ze niet over je schouders vallen. Helemaal afscheren zou het probleem helemaal elimineren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het voornamelijk aan de achterkant is, zou je er wat band omheen kunnen draaien. Vastzetten met een klein steekje met naald en draad. Zo komen je haren niet tussen de gaatjes van de ketting. Als je haar eroverheen valt zie je er toch niets van.