Ik heb een lang gezicht en meestal draag ik mijn haar in een staart. Maar daardoor lijkt mijn hoofd nog langer. Welk kapsel haalt dat een beetje weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
2.5K

Antwoorden (4)

Laat je haar in heel veel laagjes knippen en zorg dat het naar buiten gaat staan. Neem een kapsel dat de breedte in gaat.
Een goede kapper kan je hierin het beste adviseren, die kijkt ook naar de andere vormen in je gezicht (bijv je ogen, jukbeenderen enz).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je haar in je gezicht vallen. Bv met een pony of een lok.
Laagjes helpen idd ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is een site kapsel.net waar je een foto van jezelf kunt opladen.

Je kunt dan allerlei kapsel uitproberen. Ook staat er ergens welke verschillende gezichtsvormen er zijn. En welke kapsels daar het best bijpassen.

ik zou wel opletten wat je zelf fijn vind. Een kapsel waar je niet veel aan hoeft te doen.

Of een kapsel waar je wel veel werk aan moet besteden en dat je dat niet erg vind.

Sorry dat ik geen link kan geven, want ik weet niet hoe dat moet.

Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de site die Dofa bedoelt denk ik.
Je moet je registreren, dan kun je een foto van jezelf uploaden en allerlei kapsels proberen. Erg leuk!

http://www.kapsels.net/virtueelkapsel.htm

Toegevoegd na 14 minuten:
Hier nog een "probeersite":
http://www.dehaarsite.nl/virtueel/gezichtsvorm/gezichtsvorm.html

Op deze site staan nog goede tips voor een kapsel bij mensen met een lang gezicht:
http://www.kapsels.net/haarvragen2/lang-gezicht.htm

Succes!